Logowanie
Szukaj
Domowa
Algorytmy
Arkusz kalkulacyjny
Baza danych
Budowa komputera
Diagnoza wstępna
Edytor tekstu
Edytor graficzny
Historia komputera
Internet
Jednostki pamięci
Nieliniowy montaż filmu
Office365
Operacje na plikach i ...
Pomoc zdalna
Prezentacje
Projekty
Regulamin pracowni
Strony WWW
Sprawdziany
Ciekawe linki
Kontakt
C++
Logomocja
Magiczne Bloczki
Python
Scratch
Algorytm Euklidesa
Lekcja 1 - ogólna budowa programu
Lekcja 2 - zmienne i podstawowe typy danych
Lekcja 3 - wyrażenia logiczne i instrukcja warunkowa
Lekcja 4 - sprawdzamy podzielność liczb
Lekcja 5 - rozwiązujemy problemy z różnych dziedzin przy pomocy programów w języku C++.
Lekcja 6 - poznajemy pętlę do while w języku C++
Lekcja 7 - poznajemy zmienne tablicowe i instrukcję pętli for w języku C++
Lekcja 8 - stosujemy zmienne tablicowe i wyrażenia arytmetyczne podczas rozwiązywania problemów algorytmicznych przy pomocy języka C++
Lekcja 9 - piszemy programy w języku C++ rozwiązujące przykładowe problemy algorytmiczne.
Wiadomości wstępne
Piszemy procedury z parametrem
Lekcja 3
Rysujemy dom
Lekcja 1 - Poznajemy zintegrowane środowisko programistyczne dla Pythona. Piszemy polecenia w trybie interaktywnym.
Lekcja 2 - Piszemy programy w trybie skryptowym. Stosujemy zmienne i wykonujemy obliczenia.
Lekcja 3 - Stosujemy instrukcję warunkową do realizacji algorytmów z warunkami.
Lekcja 4 - Stosowanie instrukcji iteracyjnej do realizacji algorytmów iteracyjnych
Lekcja 5 - Listy
Lekcja 1 - wprowadzenie
Lekcja 2 - rysowanie prostych figur
Lekcja 3 - zmienne
Lekcja 4 - warunki (projekt Biedronka)
Lekcja 5 - warunki i zmienne
Lekcja 6 - tworzymy quiz
Lekcja 7 - obliczamy pola wielokątów
Lekcja 8 - gra platformowa
Lekcja 9 - wyszukiwanie maksymalnego (minimalnego) elementu w zbiorze liczb
Lekcja 10 - kot w labiryncie
Lekcja 11 - gra Tenis
Lekcja 12 - gra w zgadywanie liczby
Lekcja 13 - tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy
Tworzymy grę Labirynt
Podstawowe pojęcia
Podstawy tworzenia wykresów
Kalkulacja kosztów wycieczki klasowej
Funkcje w Excelu
Podstawowe operacje
Wykresy
Obliczenia procentowe
Wstawiamy wzory i wycinki do dokumentu tekstowego
Tworzymy zaproszenie przy pomocy szablonu dokumentu
Zasady edycji
Symbole i tabele
Wzory i symbole
Operacje na blokach
Zaproszenie
Czcionki
Akapit
Linijka
Curriculum vitae
List motywacyjny
Podanie
Fotomontaż 1
Fotomontaż 2
Tworzymy kolaż
Poznajemy edytor graficznya ArtStudio dla iPada
Narzędzia zaznaczania w programie ArtStudio
Rysujemy kompozycję z figur w programie ArtStudio
ArtStudio - wideoporadniki
Historia Internetu
Bezpieczny Internet
Tworzymy portfolio
Kalendarz
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Projekt wycieczka
Tworzymy prostą stronę internetową
Tworzymy prostą stronę internetową (wersja łatwiejsza)
Przygotowanie zdjęcia na stronę
Napis graficzny na stronę
Podmiana obrazka
Animowany przycisk w HTML-u
Historia komputera
Historia Internetu
>
Algorytmy
>
C++
Lekcja 1 - ogólna budowa programu
Lekcja 2 - zmienne i podstawowe typy danych
Lekcja 3 - wyrażenia logiczne i instrukcja warunkowa
Lekcja 4 - sprawdzamy podzielność liczb
Lekcja 5 - rozwiązujemy problemy z różnych dziedzin przy pomocy programów w języku C++.
Lekcja 6 - poznajemy pętlę do while w języku C++
Lekcja 7 - poznajemy zmienne tablicowe i instrukcję pętli for w języku C++
Lekcja 8 - stosujemy zmienne tablicowe i wyrażenia arytmetyczne podczas rozwiązywania problemów algorytmicznych przy pomocy języka C++
Lekcja 9 - piszemy programy w języku C++ rozwiązujące przykładowe problemy algorytmiczne.
Zadania z Olimpiady Informatycznej Gimnazjalistów
1. Zadania proste
Grzyby (0,1 MB)
Konkurs (0,2 MB)
Krzesła (0,2 MB)
Misie (0,1 MB)
Obwód prostokąta (0,2 MB)
Regały (0,1 MB)
2. Zadania średnio trudne
Awaria rakiety (0,2 MB)
Kolarka (0,2 MB)
Odległości (0,2 MB)
Spadająca kulka (0,2 MB)
Wyraz z powtarzającymi się literkami (0,2 MB)
3. Zadania trudne
Liczby trójkowe (0,2 MB)