Wyciczka Klasowa

Wycieczka Klasowa

Dnia 28-30.04.2008r. nasza rezolutna klasa wybrała się na wycieczkę do Krakowa :D. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy dawny obóz koncentracyjny - Auschwitz, w Oświęcimiu, który zmusił nas do refleksji i zadumy. Spędziliśmy tam kilka godzin, ale uważam, że było warto. Wyczerpani podróżą i strasznie głodni dojechaliśmy do hostelu ok. godziny 18. Większość była zawiedziona ulokowaniem pokojów, ale zmartwienia okazały się bezsensowne ;D. Umowna cisza nocna obowiązywała o godzinie 23, ale nastąpiła z kilkugodzinnym opóźnieniem ;). Drugiego dnia każdy był 'pełen życia i chęci do podbicia Krakowa'! Pierwsze godziny mijały okropnie nudno :(. Później zwiedziliśmy min. Kościół Mariacki i Wawel, co było już bardziej interesujące ;D. Byliśmy na tyle grzeczni i wytrwali, że wychowawczynie dały nam chwilę czasu wolnego na rynku ;D. Zdecydowanie najlepszą ( z tego co usłyszałam ;) ) częścią wycieczki był wieczorny spacer po Krakowie ;D. Mieliśmy zadziwiająco dużo czasu dla siebie. Większość włóczyła się po sklepach i kawiarniach, a nieliczni siedzieli na ławeczkach, odpoczywając i zawierając nowe znajomości ;D. Trzeciego dnia, po spakowaniu się i zbiórce, ruszyliśmy w stronę autokaru. Wyglądaliśmy dość komicznie przemierzając ulice Krakowa, ponieważ każdy niósł dużą i nieporeczną torbę. Ojcowski Park Narodowy... hmm... nie zachwycił prawie nikogo ;D, ale dzięki rozmowom, żarcikom i ploteczkom udało nam się przeżyć! Wycieczka była bardzo ciekawa i udana ;). Mam nadzieję, że wychowawczynie nie miały z nami problemu i są zadowolone tak samo jak my ;). Dziękujemy za taką faaajną wycieczkę :D. Szkoda, że to już ostatnia... Ale na pewno będzie co wspominać!