Od 1 do  października 2007 roku odbyły się już ósme Warsztaty Ekologiczne, na które pojechało aż siedem osób z naszej klasy. Tym razem byliśmy w Karpaczu, gdzie mieszkaliśmy w ośrodku „Dąbrówka”. Po przyjeździe tj. w poniedziałek mieliśmy czas na rozpakowanie naszych rzeczy, a wieczorem pan przewodnik wygłosił bardzo nudną prelekcję na temat Sudetów. We wtorek po śniadaniu wyruszyliśmy na podbój zamku Chojnik, gdzie na górze podziwialiśmy piękne widoki np. na Śnieżkę lub Samotnię. Trzeciego dnia z samego rana wyruszyliśmy na podbój najwyższego szczytu w Karkonoszach - Śnieżki. Po stronie polskiej samo wejście i zejście z góry zajęlo nam ok. 8h. Do ośrodka ledwo się doczołgaliśmy! Czwartek był dniem przeznaczonym na zwiedzanie Karpacza. Najpierw wyruszyliśmy do źródełka św.Anny gdzie większość osób nabrała wody w usta i biegała do okoła kapliczki, aby ich życzenia się spełniły. Następnie zwiedziliśmy Świątynie Wang, która zostałą zbudowana bez użycia ani jednego gwoździa. Największą atrakcją tego dnia był tor saneczkowy „Kolorowa”  Ostatniego dnia po śniadaniu wszyscy spakowaliśmy się i wyjechaliśmy, po drodze zwiedziliśmy Park Miniatur. Około godziny 14  dotarliśmy do Polkowic. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku też będziemy mieć możliwość wyjazdu na obóz ;))